Straipsnių rinkinys „Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse“ apibendrina Vilniaus universiteto A. J. Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003–2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus.
Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir jo žiūrovo santykis; kaip konstruoja…
Straipsnių rinkinys „Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse“ apibendrina Vilniaus universiteto A. J. Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003–2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus.
Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir jo žiūrovo santykis; kaip konstruojami vartojimo euforijos tipai; kokias naujas vizualines strategijas naudoja video žaidimų reklama; lyginamos mobiliųjų telefonų reklamos tendencijos Prancūzijoje ir Lietuvoje.
Politinės reklamos analizėse nagrinėjamos Vakarų politikų fotografijos, kuriose išryškėja politiko kūno vaizdavimo strategijos ir su tuo susijusios asmens tapatybės sampratos. Taip pat aptariamos 2003 m. vykusios prezidentinės R. Pakso kampanijos tendencijos, kai kurias iš jų lyginant su J. Chiraco prezidentine kampanija.
Akademinius straipsnius papildo du interviu kūno tema su senosios ir naujosios kartos prancūzų semiotikais (R. Barthes’u ir E. Landowskiu).
Kaina: 2,00 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,02 Knygų Eurų!?
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.
Straipsnių rinkinys „Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse“ apibendrina Vilniaus universiteto A. J. Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003–2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus.
Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir jo žiūrovo santykis; kaip konstruojami vartojimo euforijos tipai; kokias naujas vizualines strategijas naudoja video žaidimų reklama; lyginamos mobiliųjų telefonų reklamos tendencijos Prancūzijoje ir Lietuvoje.
Politinės reklamos analizėse nagrinėjamos Vakarų politikų fotografijos, kuriose išryškėja politiko kūno vaizdavimo strategijos ir su tuo susijusios asmens tapatybės sampratos. Taip pat aptariamos 2003 m. vykusios prezidentinės R. Pakso kampanijos tendencijos, kai kurias iš jų lyginant su J. Chiraco prezidentine kampanija.
Akademinius straipsnius papildo du interviu kūno tema su senosios ir naujosios kartos prancūzų semiotikais (R. Barthes’u ir E. Landowskiu).
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai